De pandemie is nog niet voorbij. Laten we het veranderen!

«Niemand zal veilig zijn totdat iedereen veilig is». Dr. Tedros, directeur-generaal van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO), heeft ons vaak gewaarschuwd. Totdat de pandemie van het coronavirus wereldwijd onder controle is, zal het gevaar blijven bestaan. We kunnen het tij keren.
de pandemie is niet voorbij

Vergelijkbare artikelen

End Medical Complicity : quand le silence devient complicité

Plus de 1 700 professionnel·les de santé palestinien·nes ont été tué·es. Des hôpitaux ont été bombardés. Des ambulances ont été prises pour…

Meer lezen

30 juni: Culturele avond ter gelegenheid van de onafhankelijkheid van Congo

Ce 30 juin, nous aurons le plaisir de recevoir le dessinateur Manu Scordia pour une présentation de sa bande dessinée : Andrée…
Meer lezen

“Wat mij het meest is bijgebleven, is de veerkracht van het Filipijnse volk”

In gesprek met Tinus, vrijwilliger bij Viva Salud, die terugblikt op zijn solidariteitsreis naar de Filipijnen met Viva Salud en haar lokale partners, en vertelt waarom hij een fototentoonstelling in Gent heeft georganiseerd.
Meer lezen